Majstrovstvá Európy v hádzanej mužov 2022: Aktuálne informácie v súvislosti s predajom vstupeniek na Slovensku

Organizátori majú v súvislosti s predajom vstupeniek pre fanúšikov nové zásadné informácie.

Na základe vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky  (Vyhláška) oznamujeme, že vstup na podujatie vieme garantovať len osobám plne zaočkovaným proti COVID-19.

Fanúšikovia, ktorí si vstupenky už zakúpili a nie sú ani v čase podujatia neplánujú byť, z akéhokoľvek dôvodu zaočkovaní, ponúkame možnosť vrátenia vstupeniek.

7. október je posledný deň, kedy klienti môžu požiadať o vrátenie. Po tomto termíne už ďalšie žiadosti o refundáciu nebudú akceptované.

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili pred 7.9. môžu požiadať o vrátenie  nasledovne:
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 7.10.2021!

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to  najneskôr do 7.10.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 7.10.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 7.10.2021 nasledujúcim spôsobom:
- pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 7.10.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
- pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 7.10.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
- pri platbe Benefitovou poukážkou (platba kartou) - mailom na
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 7.10.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
- pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal (platba kartou) - mailom na
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 7.10.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top