ZRUŠENÉ - ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE - 26.10.2022 - 30.5.2023

25.1.2023 14:09

Vážený klient,
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že nasledovné predstavenia ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE:

26.10.2022 19:00    Dom kultúry Skalica
27.10.2022 19:00    PKO Nitra
28.10.2022 19:00    Dom kultúry, Bytča
29.10.2022 19:00    Dom kultúry Pezinok
30.10.2022 19:00    Event Hall, Malacky
12.11.2022 19:00    Dom kultúry ŽSR, Zvolen
13.11.2022 19:00    DK Ružinov - Veľká sála
14.11.2022 19:00    MsKS Nové Mesto nad Váhom
15.04.2023 19:00    Dom kultúry, Dubnica nad Váhom
16.04.2023 19:00    Spoločenský dom, Topoľčany
17.04.2023 19:00    Kultúrny dom S. Dudíka, Myjava
18.04.2023 19:00    Divadlo B. S. Timravy, Lučenec
19.04.2023 19:00    Kino Hviezda - Trnava
27.05.2023 19:00    Kino Úsmev, Hlohovec
28.05.2023 19:00    MsKŠ, Zlaté Moravce
29.05.2023 19:00    Kultúrny dom, Štrba
30.05.2023 19:00    Kino Tatran, Poprad

sú ZRUŠENÉ!

Touto cestou Vás informujeme o spôsobe vrátenia financií v rámci kompenzácie vstupného.

Napriek tomu, že zakúpením vstupenky cez našu spoločnosť vstupujete do obchodného vzťahu s organizátorom podujatia ( viď zadná strana  fyzicky vytlačenej vstupenky a v prípade nákupu cez internet Obchodné podmienky, s ktorými pri nákupe súhlasíte – čl. 4. ZMLUVNÝ VZŤAH a  čl. 6. ROZSAH SLUŽIEB, ZMENA ROZSAHU SLUŽIEB ) a spoločnosť Ticketportal SK, s.r.o. ako sprostredkovateľ predaja vstupeniek nenesie zodpovednosť za konanie tretej strany – v tomto prípade organizátora, vyvíjame maximálne úsilie, aby sme uspokojili Vaše spotrebiteľské právo ohľadom vrátenia financií za nákup predmetných vstupeniek.

Naša spoločnosť bude vracať finančné prostriedky do výšky s ktorými momentálne disponuje z tohto podujatia. O prípadnom ďalšom postupe budeme klientov informovať ďalšou tlačovou správou.

Radi by sme Vás však informovali, že refundácia finančných prostriedkov začne postupne od 25.1.2023 v závislosti od dostupnosti poskytnutých finančných prostriedkov zo strany organizátora.

Klienti s lístkami zakúpenými formou elektronickej vstupenky HOMEticket a aj lístkami zakúpenými na predajných miestach môžu svoju žiadosť zaslať na adresu reklamacie@ticketportal.sk. V prípade elektronických lístkov prosíme o zaslanie PDF súboru, v prípade lístkov zakúpených osobne na predajných miestach, prosíme, o zaslanie ich scanu a čísla Vášho účtu. ( poz. vstupenky odovzdáte až na vyžiadanie nášho reklamačného oddelenia po spracovaní Vašej mailovej žiadosti. )

Prosíme Vás, aby ste žiadosti nezasielali duplicitne alebo opakovane z rôznych mailových adries nakoľko takýto postup môže výrazne spomaliť spracovanie Vašich žiadostí.

Ospravedlňujeme za vzniknutú nepríjemnosť, ktorú sme žiadnym spôsobom nemohli a nevedeli ovplyvniť. Neustále hľadáme riešenia, na vybavenie všetkých žiadostí.
Ďakujeme za Vaše pochopenie.

S úctou,

Váš Ticketportal SK, s.r.o.

Top