V zastúpení organizátora podujatia, Vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie Separ - Národný futbalový štadión Tehelné Pole, ktoré sa malo konať dňa 06.09.2025 na Národnom futbalovom štadióne Tehelné pole Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2025 v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Oznam organizátora:
POZOR!
Zmena termínu koncertu na Národnom futbalovom štadióne
Najväčšia rapová šou sa presúva na 10.októbra a užijeme si ju naplno ako vždy
Vážené fanúšičky a fanúšikovia,
chceli by sme Vás informovať o zmene termínu nášho koncertu na Národnom futbalovom štadióne. Pôvodne sa mal koncert uskutočniť 6.septembra a mnohí z Vás už majú aj zakúpené vstupenky. V týchto dňoch nám ale bolo oficiálne oznámené, že slovenská futbalová reprezentácia si vyžrebovala medzištátny futbalový zápas proti Nemecku a ten sa musí uskutočniť 4.septembra, čiže iba dva dni pred našou šou.
A dva dni nám na prípravu nestačia. Pripravujeme pre Vás obrovské pódium a veľkolepú rapovú šou a na to potrebujeme minimálne 5 dní. Preto sa koncert 6.septembra nemôže uskutočniť.
Ale nič sa nedeje. V spolupráci s Národným futbalovým štadiónom sme našli nový termín, ktorý vyhovuje všetkým a určite bude vyhovovať aj Vám. Najväčšia rapová šou na Slovensku sa bude konať 10.októbra a na Národnom futbalovom štadióne si ju spolu naplno užijeme.
Všetky doteraz zakúpené vstupenky zostávajú samozrejme v platnosti. Nemusíte ich vymieňať. Urobte si iba zmenu v kalendári. 6.september sa mení na 10.október.
Tešíme sa na Vás
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 25.06.2025 ! zaslaním žiadosti na email: reklamacie@ticketportal.sk.
Žiadosti klientov budú spracované len do výšky finančných prostriedkov, ktorými spoločnosť Ticketportal SK disponuje, v poradí v akom sme ich od klientov obdržali.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu klienta IBAN.
► pri platbe formou internet banking (napr.:SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe cez Benefit Plus - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto. Pokiaľ vrátenie benefitových bodov nebude možné, budú Vám poskytnuté darčekové poukážky Ticketportal 2025.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu IBAN klienta, kam bude vrátená suma vstupeniek.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky na predajnom mieste, bez ohľadu spôsobu úhrady (karta, hotovosť, darčeková/benefitová poukážka) môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► mailom na reklamacie@ticketportal.sk. Zaslať písomnú žiadosť a čakať na ďalšie pokyny.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.